جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، موفقیت رئیس جمهور، موفقیت همه‌ ما است و ما نیز با تمام قوا و توان آماده کمک رسانی به این دولت هستیم چرا که هر چیزی موجب تضعیف دولت شود به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب حرام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار داشت: هویت ایرانی و شیعه را نمی‌توانیم فدای برخی مسائل کنیم، وقتی دشمن اینقدر گستاخ است که مهمان را در خاک ما ترور می‌کند، هویت دینی اقتضا می‌کند در مقابل آن بایستیم.

وی افزود: با این پاسخ‌گویی ادوات نظامی و قدرت نظامی خودمان را برای این رژیم جعلی نشان می‌دهیم، وقتی که از نظر قدرت نظامی حرف اول منطقه را می‌زنیم نیازمند این است که قوای مسلح با شدت تمام این رژیم را در جای خود بنشانند.

وی با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه مهمان ما بود و جهت شرکت در برنامه‌ رسمی به ایران آمده بود و با قواعد انسانی جور در نمی‌آید که مهمان را بدون علت شهید کنند، ادامه داد: این اقدام نشان می‌دهد رژیم جعلی بسیار گستاخ شده و به دلیل شکست پی در پی از هر سو می‌خواهد خودی نشان دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری ابراز کرد: دولت چند روز بعد وزرای خود را معرفی می‌کند، امیدواریم دولت جدید مستقر شده و بتواند مشکلات مردم را حل کند، رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که موفقیت رئیس جمهور، موفقیت همه‌ ما است و ما نیز با تمام قوا و توان آماده کمک رسانی به این دولت هستیم چرا که هر چیزی که موجب تضعیف دولت شود به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب حرام است، پس همه باید برای تربیت دولت تلاش کنیم.

امام جمعه تبریز به لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: یکدیگر را به صرفه‌جویی در مصرف انرژی توصیه کنیم چراکه با تعطیلی تولیدی‌ها و کارخانجات برخی از اقلام افزایش قیمت پیدا می‌کنند.

وی با تبریک روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید انصاف را مراعات کنند و مسئولین نیز باید صعه‌ صدر داشته باشند و موضع گیری و تند خویی نکنند، در این راستا خبرنگاران نیز نباید آبروی فردی را برده و تحلیل‌های غلط انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: بزرگترین راهپیمایی معنوی جهان، پیاده روی اربعین است که باید همه دست به دست هم دهیم تا این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، چرا که عدالت و خلق و خوی مطرح شیعه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha